Wat ga je doen als teamleider Horeca?
In deze functie geef je leiding aan een enthousiast team binnen onze horeca. Samen zorgen jullie ervoor dat collega’s, patiënten en bezoekers dagelijks kunnen rekenen op gastvrije en goede service. Je werkt op verschillende plekken in ons ziekenhuis: het medewerkersrestaurant, het Douwe Egberts café, de brasserie, de vergaderservice en bij de koffievoorziening. Je werkweek is afwisselend. Je werkt gemiddeld tussen de twintig en tweeëndertig uur per week, op verschillende momenten van de dag. Dat kan overdag zijn, in de avond of af en toe ’s nachts. Zo sluit je goed aan op de tijden waarop onze dienstverlening nodig is. Als teamleider:
- Geef je richting aan het tactisch en operationeel beleid van de afdeling.
- Ben je zichtbaar en benaderbaar voor je collega’s en voer je de jaargesprekken.
- Maak je een personeelsplanning die past bij de bezetting en het werkaanbod.
- Neem je zelfstandig besluiten en draag je die duidelijk en eenduidig uit naar je team.
- Houd je overzicht over de verschillende locaties en horeca-outlets.
- Werk je actief aan goede en duurzame relaties met interne en externe partners.
- Speel je actief in op veranderingen en denk je mee over de toekomst van onze horeca. Je neemt je team daarin mee, stimuleert ontwikkeling en helpt collega’s groeien.
Je arbeidsvoorwaarden
-
Salaris & toeslagen
Je krijgt een salaris van minimaal €3.263,- en maximaal €4.631,- volgens FWG 50, afhankelijk van opleiding en ervaring en bij 36 uur (fulltime). Per augustus 2025 ligt het salaris tussen €3.329,- en €4.723,- bij een fulltime dienstverband volgens de nieuwe cao. Met vakantietoeslag, een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%, reiskostenvergoeding en aanvulling bij reizen met de fiets. Deze functie valt onder de generieke functie teamleider C. -
Arbeidsovereenkomst
Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd (met uitzicht op vast dienstverband), voor de duur van 12 maanden. Je gaat gemiddeld 36 uur per week werken, meestal op doordeweekse dagen. -
Vakantie & extra’s
Je krijgt bij fulltime (36 uur) jaarlijks 144 vakantie-uren en 57 uur persoonlijk levensfasebudget, ook inzetbaar voor verlof. Kies zelf je extra’s uit o.a. fiscaal voordeel op een fiets, mobiele apparatuur en fitness. -
ETZ-fit
Ons ETZ-fit programma is gericht op preventie en vitaliteit. Je krijgt een prachtig aanbod aan activiteiten om hiermee aan de slag te gaan. In de jaarlijkse ETZ-fitdialoog staat jouw behoefte en ontwikkeling centraal.
Zo buitengewoon ben jij
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld de hogere hotelschool of facility management.
- Je bent gastvrij en weet hoe je anderen zich welkom laat voelen.
- Je hebt ervaring met het aansturen van een team in de horeca, het liefst in een commerciële omgeving.
- Je houdt overzicht, ook als je te maken hebt met veel verschillende locaties en collega’s. Daarbij houd je oog voor ieders belang.
- Je werkt zelfstandig en neemt snel en doordacht beslissingen.
- Je denkt in kansen en neemt initiatief.
- Je kijkt altijd hoe het beter kan. Heb je een Lean Green Belt? Dan is dat een pluspunt.
- Je kunt goed schakelen tussen verschillende taken en weet wat op dat moment het belangrijkste is.
- Je communiceert makkelijk met collega’s op alle niveaus in ons ziekenhuis.
- Je bent flexibel inzetbaar van maandag tot en met zondag tussen 07.30 en 21.00 uur.
Dit is wat ons verbindt
In het ETZ geloven we dat buitengewoon van binnen zit. In wie je bent, hoe je denkt, en wat je elke dag presteert. Voel jij die gedrevenheid ook van binnen? Dan passen we goed bij elkaar!
Hier ga je werken
Je werkt binnen de afdeling FSP & Catering en bent daar verantwoordelijk voor het onderdeel horeca. Dat zijn alle horeca-outlets voor medewerkers en gasten op locatie ETZ Elisabeth, ETZ TweeSteden en ETZ Waalwijk. Samen met je team zorg je voor een gastvrije sfeer in ons ziekenhuis. Je krijgt leiding van het hoofd FSP & Catering.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.